PROSAT to specjalista w zakresie Techniki Ogrodowej. Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży ogrodniczej możemy zaoferować starannie dobrany i sprawdzony sprzęt ogrodniczy czołowych światowych marek.
Kosiarki, traktorki, kosy, pilarki, nawadnianie
Sezon wiosenno-letni to okres, w którym szczególną popularnością cieszą się urządzenia do przycinania i koszenia trawnika. W tym aspekcie każdy oddział PROSAT jest perfekcyjnie przygotowany, oferując elektryczne i spalinowe rozwiązania w postaci kosiarek trawnikowych (pchane, samojezdne, klasyczne, wielofunkcyjne, specjalistyczne, robokosiarki – kosiarki automatyczne) , traktorów ogrodowych (z koszem i bez, do zastosowań amatorskich i profesjonalnych) oraz kos i podkaszarek (z giętym i prostym wałem, urządzenia wielofunkcyjne, amatorskie i profesjonalne). Oferujemy ponadto kompleksowe rozwiązania nawadniające w postaci urządzeń do podlewania (pompy, opryskiwacze ciśnieniowe, plecakowe, końcówki zraszające) oraz systemów nawadniania (ogrodowe sieci nawadniające, węże, szybkozłącza, zraszacze, sterowniki nawadniania, itp.). W sklepie PROSAT Krzyżanowice Technika Ogrodowa zaprojektujemy dla Ciebie podziemny system nawadniania marki GARDENA.
W przygotowaniu opału na zimę z pewnością pomogą elektryczne i spalinowe pilarki łańcuchowe do zastosowań amatorskich, półprofesjonalnych i profesjonalnych.
Ręczne narzędzia ogrodnicze
Szpadle, widły, łopaty, łopaty do śniegu, siekiery, motyki, sekatory, piły, grabie – te i inne narzędzia ogrodnicze znajdziesz we wszystkich sklepach PROSAT. W ofercie produkty najwyższej jakości takich marek jak m.in. Fiskars, Gardena, Romanik czy Bradas.
Urządzenia specjalistyczne dla branży ogrodniczej
Również zwolennicy nietypowych prac znajdą u nas coś dla siebie. Zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą profesjonalnych odśnieżarek, zamiatarek, glebogryzarek, wertykulatorów, rozdrabniaczy do gałęzi, łuparek do drewna, wiertnic glebowych i innych maszyn do zadań specjalnych. Nowością w ofercie są profesjonalne peleciarki, czyli maszyny służące do produkcji peletu.
Urządzenia ogrodowe – części zamienne, akcesoria
Do wszystkich powyższych urządzeń gwarantujemy bogatą gamę akcesoriów (żyłki, oleje, smary, osłony wzroku i słuchu, łańcuchy, prowadnice) oraz części zamiennych (zarówno w postaci części oryginalnych jak i tańszych zamienników). Prowadzimy również swój własny serwis.
Urządzenia specjalistyczne dla branży ogrodniczej
Również zwolennicy nietypowych prac znajdą u nas coś dla siebie. Zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą profesjonalnych odśnieżarek, zamiatarek, glebogryzarek, wertykulatorów, rozdrabniaczy do gałęzi, łuparek do drewna, wiertnic glebowych i innych maszyn do zadań specjalnych. Nowością w ofercie są profesjonalne peleciarki, czyli maszyny służące do produkcji peletu.
Asortyment Techniki Ogrodowej znajdziesz we wszystkich sklepach lokalnych PROSAT
oraz w naszym sklepie internetowym kosiarka.pl (dawniej również ekosiarka.eu)
Przejdź do sklepu
Profesjonalny serwis sprzętu ogrodniczego w PROSAT:
zapraszamy do serwisu kosiarek, pił łańcuchowych, kos, wykaszarek oraz traktorków do trawy.
Jesteśmy autoryzowanym punktem serwisowym najważniejszych firm produkujących sprzęt ogrodniczy.
Serwisujemy urządzenia do ogrodu: Oleo-Mac, Victus, MTD, Al-ko, CubCadet, Briggs & Stratton, World oraz wiele innych spotykanych w Polsce marek sprzętu ogrodniczego. Nasz serwis kosiarek i sprzętu ogrodniczego przeprowadza przeglądy oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Zapraszamy do oddziałów PROSAT albo bezpośrednio do naszego serwisu:
PROSAT Technika Ogrodowa
ul. Wyzwolenia 2,
47-450 Krzyżanowice
Serwis kosiarek tel. 601 883 597
Oferujemy również ostrzenie łańcuchów do pił spalinowych.
REGULAMIN SERWISU PROSAT
WAŻNY OD 01.02.2022r
- Klient oddając towar do naprawy do Serwisu akceptuje regulamin Serwisu.
- Klient podając swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb naprawy oraz udostępnienie ich podmiotom rozpatrującym reklamacje. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy towaru.
- Firmowy serwis sprzętu PROSAT wykonuje naprawy urządzeń mechanicznych, elektrycznych i spalinowych. Naprawy mogą być wykonywane w warsztacie Serwisu lub w innych miejscach.
- Przyjmowanie maszyn do naprawy i oddawanie po naprawie odbywa się w godzinach pracy Serwisu.
- Serwis ma obowiązek usunąć wszystkie ujawnione wady urządzenia, a w szczególności te niesprawności, które mają wpływ na bezpieczeństwo użytkowania.
- Maszyna niesprawna (niebezpieczna) może być wydana jedynie na pisemną prośbę klienta.
- Osoba pozostawiająca urządzenie w Serwisie, zobowiązana jest do wypełnienia, wraz z serwisantem, Zgłoszenia Serwisowego.
- Osoba odbierająca urządzenie z Serwisu, zobowiązana jest do okazania Zgłoszenia Serwisowego – odcinek dla klienta.
- Obowiązują ceny zgodne z aktualnym Cennikiem.
- W szczególnych wypadkach zakres prac naprawczych określony jest po rozmontowaniu urządzenia.
- W godzinach pracy Serwisu, Klient może uzyskać informację o przebiegu naprawy.
- Serwis może odmówić wykorzystania do napraw części i akcesoriów dostarczonych przez Klienta.
- Termin wykonania naprawy jest zawsze ustalany indywidualnie. Czas naprawy może wydłużyć się z winy podwykonawców lub z powodu braku niezbędnych części zamiennych. Jednak zawsze staramy się aby czas ten był jak najkrótszy.
- Klient ma obowiązek odebrać urządzenie z serwisu, najpóźniej po upływie 7 dni od daty powiadomienia o zakończeniu naprawy.
- Serwis powiadamia Klienta telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Jeżeli Klient nie odebrał maszyny w terminie wyżej wyznaczonym, za każdy dzień przechowania pojazdu w serwisie, naliczana będzie opłata magazynowa w wysokości 2 zł.
- W przypadku nieodebrania towaru w przeciągu 60 dni od momentu poinformowania przez Serwis, towar przechodzi na własność serwisu zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C. Serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.
- Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć do serwisu sprzęt czysty. W przypadku dostarczenia sprzętu brudnego pobierana będzie opłata za mycie zgodna z Cennikiem.
- W razie rezygnacji z naprawy, pobierana będzie opłata za diagnozę usterek urządzenia i wycenę naprawy w wysokości do 150 PLN w zależności od rodzaju urządzania oraz czasochłonności czynności serwisowych.
- Serwis nie ma obowiązku wręczania regulaminu gdyż jest on w ogólnie dostępnym, widocznym miejscu w serwisie.